Soek iets? Tik 'n woord(e) hieronder en kry al die berigte waarin dié woord(e) voorkom.

1.6.12

Vorster lôp die pad, want ...

ANDRIES BOTHA vertel  van daardie eerste toespraak van John Vorster, wat op 13 Desember 1913 as die 13e kind van die Vorster-familie van Jamestown in die Oos-Kaap gebore is en wat op 13 Desember 1966 – ses dae na die sluipmoord op dr. HF Verwoerd deur Demitreos Tsafendas, 'n bode in die Persgalery - premier geword het toe hy 13e op die ranglys van die Kabinet van 18 ministers was en sy gholfvoorgee ook 13 was:

Ek en Blaar Grobbelaar, wat toe Die Volksblad verteenwoordig het, het Vorster op die trappies van die Senaat hoor praat kort nadat die koukus van die NP hom as leier en dus as Premier aangewys het. Ons het die toespraak ietwat aangepas.

Vorster het gesê: "U vra vir my – en u het goed reg om dit te vra – wat is die pad waarop ek met u gaan lôp en ek sê vir u ek lôp op die pad van 'n Hendrik Frensch Verwoerd. Nou kan u weer vir my vra waarom lôp ek op die pad van 'n Hendrik Frensch Verwoerd en ek sê met oortuiging vir u ek lôp op die pad van Hendrik Frensch Verwoerd omdat ek nie 'n baaisiekel het nie ...”